efnanhiraa çok geçmiş olsun ağrım yok renkte çok pis bi renk öyle kan veya pembe de değil umarım rahimde kalan kan dökülüyordur , tedirginim birde benim son adet tarihimle ultrason görüntüm uyuşmuyormuş sadece keseyi görebildim , kalp atımını duyarım umuduyla gittim bebeği dahi göremedim üstüne leke olunca moralim bozuldu Banada 1 hafta sonra gel dedi ama 12 13 gün falan beklerim diyorum bebek oluşmamışsa boş gebelik deyip kürtaja yönlendiriyorlarmış hemen ondan da korktum , inşallah bian önce normale döner herşey 😓