Son adet tarihim 7 ağustos, beklenen 4 eylül 2 günlük gecikme 1 eylülde dayanamayıp kan tahlili yaptırdım. Hcg 41 küsür çıktı predictor early testte pozitif çıkmıştı. Sadece aşırı karın kramplarım var yaklaşık 1 haftadır. Özellikle eğilip kalkarken yada oturduğum yerden kalkarken sanki bıçak saplanıyor. Bide adet olucakmışım hissi var. Dr gitmek için 1 hafta daha bekliyim dedim ama . Bunu yaşayan varmı yardımcı olur musunuz 🙏🏻