Bana da böyle demişti rahim içinde sıvı var demişti ama o ay gebe kaldım yani kendiliğinden geçebilen de bişey ama buna neye göre karar veriyolar bilmiyorum hangi noktada müdahale edilmesi gerek hangi noktada normal sayılır bunu tekrar başka bi doktora gidip danışmanız daha iyi olır