12+5 haftalık hamileyim ara ara 4-5 kez baş ağrım oldu olduğunda baya şiddetli oluyor normalde baş ağrısı çeken birisi de olmadım çok hamilelikte oldu bu derece. 6. Haftadan beri kusuyorum su çok içemiyorum susuzluktandır diye düşündüm ya da uykusuzluktan diye ama normal mi acaba tansiyonum çıkıyor mu düşüyor mu neyle alakalı olabilir bilgisi olan var mı