Ayseleraslan Burda bir çok yorum okudum korkmadığım şeyden korktum 38 +2 yim bugün çatı oldum bir gram acımadı ki eşimle 6 aydırda ilişkiye girmiyoruz .bu arada çok az sancım çıktı 80 lere arada ama hissetmediö sizce doğum yakın mı 😊
Aslatik Ayseleraslan içimi rahatlattınız gerçekten bende cok korkuyordum ölüm gibi falan diyenler vardı etrafımda☺️ Allah razı olsun 🙏
AysnYgz Ayseleraslan muayeneden sonra genelde leke oluyor sonrada devamı gelip Doğum başlıyormuş diye duydum siz ne durumdasınız
Ayseleraslan SevgibiR açılma yok canım ama sancı çıktı ben hani bu durumu yaşayıp doğumu yakın zamanda olan varmıdıf die sordum
Ayseleraslan Aslatik ilişkiye nasıl giriyorlar anlamıyorum ben zaten soktorum parmaklarından dahamı küçük penis sanki
Ayseleraslan Deletedmom56 bende bir korkuyla girdim ama gerçekten çok rahattı doltorumunda eli iyiydi belkide ondan kaynaklıdır
Seherrmina Deletedmom56 aynen bende 30 haftalığım geçen hafta çatı muayene oldum acilde biraz acı oldu tabi ama abartılacak bişey yok bence de