Kızlar ben geçenlerde post açtım elimin içi ve ayağımın altı kaşınıyor diye kadın doğum doktorum gebelikle ilgili bişey değil bi cildiyeye görün dedi göründüm bence uyuz olmuşsun dedi ama evdeki hiç kimsede bişey yok benden başka ve başka hiçbirlerinde kaşıntı yok ayağım geçti ama ellerim ara sıra hala kaşınıyor çevremdekilerde uyuz olanları görmüştüm bu uyuza benzemiyor dediler çuldırmak üzereyim eğer uyuzsam eşime çocuğuma geçmesin diye gerhün çamaşır yıka kurula ütüle evi sil süpür üstüne buhar makinesi yap 19 haftalıkta gebeyim aşırı yoruluyorum nolur bakın böyle mi oluyor uyuz hiç başıma gelmemişti