gul231 Kizlar sonuçlardan anlıyorsaniz bakar mısınız tıbbi genetik uzmanı yorum yapmadı kadın doğum baksın dedi iğne kullanmam gerekir mi bir düşüğüm var
yellowchick gul231 geçmiş olsun pıhtılaşmanız var hematoloji doktoruna gözükün dahiliyeden kayıt actirmaniz gerekiyor ve 3-6 ayda bir sizi kontrole çağırıyor
Denizz44 gul231 Bende düşük yaptım kalbi durdu test sonucumda 1 genimde pıhtılaşma çıktı doktorum keseyi gördüğümüz zaman oksapar iğneye başlatacağını söyledi sizdede 3 gende pıhtılaşma var sizede muhtemelen kan sulandırıcı tedavi başlayacaktır
maryyyt gul231 diğerlerini bilmiyorum ama pai homozigot olan değer kan pıhtılaşması olduğunu göstertiyor
yellowchick gul231 Kan sulandırıcı hapı hamile kalmadan önce başlıyorsunuz ben bu hastalığı öğrendiğimden beri 3 senedir kullanıyorum. iğneyi de gebeliği öğrenince direkt başladık