Selam arkadaşlar ben en son temmuzun 7 sinde adet oldum bu Ağustos’ta hamile olduğumu öğrendim doktora gittim bana 7 haftalık hamilesin dedi ultrason da görmüş ama uygulama 8 haftalık gösteriyor sizce hangisi doğru ultrason da belli oluyor mu kaç hafta olduğu bilgilendirirseniz sevinirim.