Loveis Eşimle 4.senemiz hiç öyle full romantik bi gün geçirmedik ikimizde de biraz odunluk mevcut 😂 Hamileliğimin son haftalarindayim evde bişey hazırlamak istemiyorum dışarıya çıkalım istiyorum ama aklımda hiç fikir yok. Yani nereye gitsek ne yapsak bana fikir verir misiniz? Öyle sadece bir yemek yiyip gece bitsin istemiyorum normal zamanda da yapıyoruz zaten bunu.
Esra11_10 Loveis bowling yada bilardo oynamaya gidebilirsiniz müze gezebilirsiniz ama bowling çok eğlenceli oluyor 😂
Havva-Saribas Benimde bugun evlilik yıl dönümüm ben bir sey yapamadım 18 günlük bebeğim var bir tanede oğlum var 2 yasına girecek o yuzden bir yere gidemeyiz kesin
Loveis Havva-Saribas 1.senemizde bizimde yeni doğmuş bebeğimiz vardı, ben evde normal bir yemek hazırlığı yapıp çocuğu da uyutup orta masaya hazırlamıştım yanlarına da ufak mumlardan.
Loveis Esra11_10 kız 35. haftamin sonundayim ne bowlingi 😂 orada doğurur gelirim eve. Hamile olmasam çok mantıklı bi fikirdi aslında hiç gitmedik beraber. Akşam 6 gibi çıkıyor müzeler o saate kalmaz 🫣
Esra11_10 Loveis 😂allahın izni ile bişey olmaz valla başka bi fikrim de yok tiyatroya gidebilirsiniz bide mesela
Loveis Accountant son haftalarım olunca bişey yapsak mı yapmasak mı derken böyle yumurta kapıya dayanmış oldu 😅
valeriaa_ Loveis sinemaua gidrblrsnz ,ayrıca eşinize evde bi masa hazırlasanz o gelmeden hani,saç makyaj hazırlğnz da olsa boylr bişey yapablrsnz ,hem evde olmuş olursnz hem de dışards yemek bitmiş eve gelmş geceyi bitrmş olmazsınız