Merhaba kızlar ben en son 17 haftalıkken özeldeki doktoruma kontrole gittim cinsiyeti öğrenemedim 22 haftalıkken yeşil alan açması için devlete gittim çok kötü bir doktora denk geldim hiçbir bilgi vermedi yeşil alanda açmadı cinsiyeti de kıpırdadı göremedim diyerek geçiştirdi şimdi ben yarın 24 haftalık olucam ve çok gitmek istiyorum sizce gideyim mi biraz zaman geçmesini bekleyeyim mi..