Zelis_ozdrgn zeynepikra1 yani canım reglin geçerse belirtin başlarsa pozitif çıkar ama rehl gecikmeden kanda belli olmaz
Caglali zeynepikra1 ben yasamistim adetime 4-5 gün kala kan negatifti ade günü geçtikten 2-3 gün sonra pozitif gördüm
zeynepikra1 Zelis_ozdrgn regl tam tarih yok pcos tan dolayı belirtilerim var hepsi ama dün kanda negatif bugun evde hafif silik anlayamadım
Havin49_ Zelis_ozdrgn yo geç döşenmeyi bilmem ama ablamın reglime 6 gün varken kanda 7.2 gibi bişeyle öğrenmişti
zeynepikra1 myangelson pcostan dolayı geç döllenme olabilir ama ovulasyon takip etmedim akıntı miktarına göre ilişki oldu
HumaBetul342 zeynepikra1 Canım zaten ilk kanda çıkıp sonra idrarda çıkar yani kanda negatifse kaset testiniz ya bozuk yada bir daha yenileyin isterseniz
myangelson zeynepikra1 pcos varsa geç döllenme ihtimali daha yüksek oluyor ben geç döllenme ile hamile kalmıştım hemde bayaaa bir geç döllenme
HumaBetul342 zeynepikra1 Bu konuda çok bilgim yok önce negatif çıkıp sonra pozitif bilmiyorum ama adet tarihiniz net olsaydı ona göre beklerdiniz.5gun kadar sonra kan tahlili bizi bı yenileyin isterseniz insAllah gönlünüze göre olur hayırlısı ile
zeynepikra1 myangelson evet doktorda 1 hafta bekle olmazsa adet söktürü kullan tüp bebek başlıyalım dedi
zeynepikra1 HumaBetul342 24 ağustosta adet oldum 10 temmuzda adet oldum oda duphaston ilaçlarıyla bu ay hiçbirsey içmedim ve ne zaman regl gelecek onuda bılmıyorum ama göğüs ucum çatlamıs ve belırgınleşmıs bel ağrımda var
myangelson zeynepikra1 tüp bebek baslayacaksaniz kullanılabilir evet . Benim 2 ay fark vardı sat ile hamilelik arasında
HumaBetul342 zeynepikra1 kasık ağrınız veya hafif sanciniz var mı bir iki belirti hamilelik yönünde gözüküyor
myangelson Miracle_1 yok yerleşme kanaması yaşamadım ben ama 2 ay içinde ara ara 1-2 gün leke gelmişti yumurtlama miydi neydi bilmiyorum
myangelson zeynepikra1 en son Nisan’da adet olmuştum haziranın sonunda hamile kalmışım. Doktora gittiğimde son adete göre 12 haftalık olması gerekirken 4 haftalık çıktı