DeryaOguzhan DlstM regenesis max kullandım uzun süre bi sıkıntı yaşamadım . Sonra femix diye bi vitamine geçirdi doktorum anlamadım ama biraz kokuyor . Omega royal kullanıyorum iki güne bir de .
Ozisss DlstM bende kullaniyorm 12.haftamdan beri canim unlu bir doktora gidiyorm tavsiye ettigi o oldu bide ayriyeten devit kullaniyorm d vitamini
DlstM Ozisss bnde 12. Haftadan beri işte yaklaşık 3 haftadır kullanıryrm de um tavsiye erti ayrıyetten demir ilacı kullanıyrm bnde işte cnm
denizcik Regenesis i başlarda kullanıyordum. Sonrasında pregnacare a geçtik. 23. Haftam olucak hala devam dedi doktorum. Hiç sizin dediğiniz belirtileri de yaşamadım kullanırken. Bence mutlaka doktorunuza danışın.