mmm18 ![] Arkadaşlar adetime 5 gün var erken gebelik testi yaptım testin ilk 5 dakikasında böyle çıktı sizce gebelik varmı
Endoplazmikredikulum mmm18 pozitif gibi görünüyor ama geçen ay bir arkadaşıma yalancı pozitif verdi bebeğime bence kan verin netlestirin. Şimdiden hayırlı olsun ,👼
sutlukahve_ mmm18 pozitif gibi ama yalancı pozitif o kadar çok ki suan daha geçen haftalarda başıma geldi awox bulursan onunla dene yada kan ver umarım doğrudur
mmm18 Endoplazmikredikulum inşallah yanlış sonuç vermemiştir daha önce çok test yaptım hepsi doğru çıktı negatift o yüzden bunda çok umutlandim
Ftmn123- mmm18 Bende bebetime erken gebelik testi yaptım ve böyle çıktı valla adetine nekadar var canım?
Ftmn123- mmm18 23 Ağustos da adet oldum ve 25 de bitti ve bende 2-3 Eylül de yaptım böyle çıktı valla bilmiyorum ki ya acaba doğru mu diye merak ettim?
mrvrm Ftmn123- bence yalancı pozitif. Hem bu test çok fazla yalancı veriyor. Hem de belirttiğiniz tarihlere göre şu an betanın bu kadar belirgin göstermesi imkansız gibi bir şey. Güvenilir bir markayla tekrarlayın bence
mmm18 Ftmn123- ben bu zamana kadar test yaptım hiç böyle çizgi görmedim ben doğru olduğuna inanmak istiyorum
sutlukahve_ mmm18 ben o markayla hiç denemedim canım o yüzden bişey diyemem ama ben awox ve birkaç markadan başka hicbi teste güvenmiyorum o kadar çok yanlış sonuç veren marka varki
mmm18 minaaa20 ay çok sagolun inşallah Benimkide doğrudur banada sizede nasip olur isteyene herkese inşallah