Mihrimahbukre Kızler 32 haftalığım 2 haftadır çok sık tansiyonum düşüyor sanırım kendimi çok kötü hissediyorum baygınlık gibi sonra iyi olur gibi oluyorum ama başıma ağrı giriyo bu tansiyon riskli mi bu haftalarda normal mi yoksa