bsrsl_2016 cildime de la roshe posay effaclar duo + krem ve yıkama jelini kullanıyorım. 3 senedir aynı krem ve cildimde sivilce olayı sadece adet donemlerinde oluyordu. Benim cilt tipimde senin ki gibi ama bu urunlerı kesınlıkle oneririm. Dermatologlarında tavsiye ettigi ürünler. Tüm arkadaslarıma verdim onlar da benim gibi cok memnunlar