Alparslanmom Kızlar hamilelikte horlama problemi yaşayan var mı 35+5 haftadayım ve yaklaşık 1 aydır eşim horladığımı iddia ediyor inanmak istemiyorum acaba geçici bişey mi 😆
cilvelilahmacun Alparslanmom Benim eşim horluyorsun dediğinde inamadim ta ki kendi horlamama uyanana kadar.
Juniorr Alparslanmom hamilelikte herkes yaşamıştır bu durumu bende horluyormuşum eşim öyle diyor gece sırt üstü uyanıyorum hep ama zaten son aylarda nefes almamız bile zorlaşıyor horlama da bence çok normal doğumdan sonra geçer diye düşünüyorum
HumaBetul342 Alparslanmom Geçici geçici merak etmeyin bende ilk gebelikte çok kilo almıştım ve ödem toplamıştı vücudum (ondandır diye düşünmüştüm) doğumdan sonra düzeldi. Suan ikincide de oldu ama ilki kadar çok değil şu aralar arada bı horluyorum😁
Alparslanmom LadyX hayır sağa veya sola yatıyorum düz rahat edemiyorum zaten ama uyuduktan sonra sırt üstü geliyorumdur belki bilmiyorum
Alparslanmom cilvelilahmacun Hahahah benimde böyle bi aydınlanma yaşamaya ihtiyacım var inanmam için 😆
Alparslanmom Juniorr Çevremde duymadım hiç o yüzden merak ettim inşallah geçer ya çok korkunç bişey 😆
Alparslanmom HumaBetul342 İlkinde de kiloluydum yaşamadım şuan ikinci yine kiloluyum ama bu sefer süreç her açıdan farklı ilerliyor 😆
Juniorr Alparslanmom çok zor şartlarda uyuyoruz zaten bence hiç takmayın doğumdan sonra kilo verince düzelir düzelmezse bile hiç umurumda değil gerçekten 😁
Bets95 Alparslanmom bende kendi horlamama uyanıyorum eskiden asla horlamazdım hamileliğimin başından beri horluyorum daha doğurmadım doğurunca inşallah geçer 😂
Havin49_ Alparslanmom Banada eşim horladığımı demişti benim bütün kanallarım dar ve burun içi kuruluğum olduğu için bazen yatarken ağIm açık kalıyor onun için inandım hamilelikte daha çok tıkanıyorum 😀
[silindi] Alparslanmom yaşamayan var mı desen daha doğru olurdu bence aghshshshjs ben kendi horlamama uyanmıştım ama eşime söylememiştimajjsjsjs hain görümcem lohusayken bana dedi ki SEN HORLUYOSUN??? 😂😂😂
Alparslanmom [silindi] Vallahi hiç kimseden duymadın bugüne kadar yoksa gereksiz post açmayı hiç sevmem 😆 Sende görümcene horluyorsun deseydin keşke nerden bilecek 😆
[silindi] Alparslanmom kocam da yazık ben hiç duymuyorum demişti görümceme Hhshshshsh ama sonra ben ona dedim ki ablan bana horluyorsun deyince çok utandım dedim ama napayım sırt üstü yatıyorum ve yorgunum sezaryen olmuştum 😂😂 ben de duydum aşkım demişti wjeöksödödö
Alparslanmom [silindi] Yaaa ne güzel incitmemiş seni benimki bir iki kez kaktırdı yastığımı horluyorsun diye sonra bir tersledim bir daha uyarmadan kalkıp salona gidiyo 😆
Alparslanmom Juniorr Ahh çok doğru o kadar kalitesiz uykular yaşıyorum ki gündüz hep saf gibiyim uykusuzluktan
[silindi] Alparslanmom bir iki kez kaktırdı yastığımı Ayıya bak ayıya. Rahatsız olan salonda yatsın hep 😂😂😂
Juniorr Alparslanmom evet sürekli lavaboya kalkmaktan uyuyamıyoruz ama kocalarının dediğine göre sabaha kadar horluyoruz zaten zor nefes alıyorum başka yerde uyusun 😄