Esrakrc Arkadaşlar 3 kimyasal geçirdim şuan yeniden pozitif görüyorum 4 olmasın benım için dua edip adıma Meryem süresi okuyacak varmı 😞😞😞 adım Esra Karaca 🤲🏻
Kubra1634 Sevgiiss bende 3 kez geçirdim 5 aydır da hiç gebelik olmadı. Sağlıklı gebelik olması için yaptığınız öneri vesaire var mı acaba
Sevgiiss Esrakrc ederim tabi inşallah güzel haberler alırsınız. Bende kalp atışı duymayı bekliyorum 🙏