Merhabalarr🌼 Daha çok tecrübesiz olduğum için foruma danışmak istedim. Evlenmeden önce de hijyenime dikkat etmeme rağmen çok sık idrar yolu enfeksiyonu geçiren biriydim evlendikten 3 ay sonra hamile kaldım 7 haftama kadar bir problem yoktu fakat 7. Haftada idrar yolu enfeksiyonu oldum doktorum çok önemli değil ağır geçirmiyorsun demesine rağmen yanmam rahatsız edici olduğu için antibiyotik ve fitil verdi kullandım rahatladım fakat 2-3 sonra çok sık idrara çıkmaya tuvalete gittikten 10 dakika sonra mesanemde tekrar baskı hissetmeye ve hafif yanmaya başladım elimden geldiğince fazla su içiyorum hijyenime zaten dikkat ediyorum ama akşamları vantilatör ile uyuyorum ayak ucumdan bu üşütmeme sebebiyet veriyor olabilir mi? Sebebi bu olabilir mi? Bebeğe zarar verir mi? Ve nasıl önlemler alabilirim🥹