

Ben aldım açıkçası beğendim katlanında hafif ağır oluyor ama taşıyabiliyorsun çok yüksek olmuyor puset takılıyken bebeği rahatça alabiliyorsun kucağına ya da ilgilenebiliyorsun bence bebeğim henüz doğmadı kullanmadık ama 20 bin gibi hayatlar vermektense 11.5 aldık biz bunu anneannesi hediye aldı fiyat performans ürünü bence