Kızla 30 haftalık hamileyim. Daha önce fibromiyalji hastalığım olduğu için hep hap kullanıyordum sonra bıraktım hamile kalınca. 1 aydır da çok kötüyüm atak oluyor anksiyete bozukluğu kaygı bozukluğu var dedi psikiyatri normalde ilk 3 ay ilaç önermiyorum ama sen sonlara gelmişsin Lustral 25 mg vereyim dedi yani hem emzirme döneminde de devam ediliyormuş bu ilaca öyle söyledi. Kısaca lustral kullanan var mı korkmalımıyımm