Dayanamadım doktora gittim kızlar normalde haftaya kontrolüm vardı muayeneye girmeden önce çikolata ve vişne suyu içtim. Secde de duvar gibi durdu bizim yaramaz baya uğraştı göreyim diye sona dogru pipiye benziyor büyük ihtimalle erkek kendini erkege alıstır 3.kız olur inşallah dedi. Değişir mi sizce yanılma payı var mı