merhaba 2 tekir kızım var 37. haftadayim ben de 😇 bizimkiler de bizimle yatarlar çok uzun araştırmalarım sonucunda bebekten baya önce onları ayırmanız gerekiyor ki sebebini bebek olarak düsünmesinler yoksa kıskanclık sebebi ile bebegi kabullenmiyorlarmıs biz ayırmadık ayırmayı da düsünmüyoruz onun yerine hava temizleyici, robot süpürge, akıllı kedi wcsi, kamera gibi hayatımızı kolaylaştıran şeyler ayarladık bebeğimizi zaten biliyorsunuzdur ilk aylar kedilerimiz ile yalnız bırakmamalıyız aşıları zaten tamdır onun haricinde park yatak aldık tül ile kenarlardan minik suntalar ile sabitledik içine girmesinler diye şu an yatak evde üstünde falan yatıyorlar ama içine almıyoruz en baştan oraya girilmemesine alışmaları için yani bence ayırmak icin geç kalmıssınız onlar da evlat illaki kıskanırlar onun yerine o ve bebek için sağlıklı ortam kurmaya çalışmalısınız diye düşünüyorum umarım bebeklerimiz ile tüylü bebeklerimiz çok iyi anlaşırlar 🥹 kıskanmamaları çok önemli