october merhabalar 7+1 hamileyim bebek 7+0 kalp atışları çok güçlü maşallah. Kese en başından beri 1 hafta geriden geliyor ama (geç döllenme fln değil) başına gelen var mı? kese 6+1 görünüyor en başından beri geride
visnelicheescake october 2 hafta önden ya da 2 hafta geriden gelmesi gayet normal canım korkulacak bir durum yok diye düşünüyorum bana doktorun ilk gebeliğinde bunu söylemişti korkma 🥰
vilanelle october bebeği ölçmeye başladıktan sonra keseyi hiç ölçmediler ya da söylemediler, doktor mu diyo küçük diye
Sevgiiss october kuzucum kötü bir şey olsa doktor mutlaka söylerdi. Seni çok iyi anlıyorum . Bence ilerde kesede bebeğe göre farkı kapatır elbet
yesimvera october sorun değil ileriki haftalarda düzelir benimde kese önden gidiyordu zamanla düzeldi şimdi bebek önden gidiyor doktorum hiç önemli değil demişti korkmana gerek yok yani sıkıntılı bir durum olsa zaten doktorun söylerdi
october vilanelle yani ekranda ölçerken geri olduğunu görüp sordum bi şey olmaz diyor da benim panik atagım tuttu bi kere
Sevgiiss october bir sen bir ben 🫢🤣🤣🤣 hiç korkma geçen burda okudum kese 8 hafta bebek 6 haftaymış demek ki böyle de oluyor hatta doktoru farkı kapatır demiş. Görürse yazsın buna
Sevgiiss october inşallah sağlıkla kucağımıza alacağız ikimizde 🙏 hareketlerini hissediniz zamana geçince bu tedirginlikler gidiyor merak etme çünkü sürekli ben burdayım diyecek 🌸🥰🥰