Kızlar insülinim 36.7 çıktı bayağı yüksek. İnsülin direnci olabilirmiş henüz doktorumla konuşmadım ama gebeliğe bağlı mı oldu bilmiyorum. Açlık kan şekerim de normal ne yapacağımı bilemiyorum çok sık acıkıyorum çabuk da kilo aldım ve belim sırtım inanılmaz ağrıyor 5 dk ayakta duramıyorum. Benzer durumları yaşayan oldu mu ne yaptınız?