seydaanurydmr Merhabalar herkese ben 16 haftalıkken bebeğimi kesede su bitmesinden dolayı kaybettim benim gibi aynı durumu yaşayanlar var mı acaba
cansuuusuu seydaanurydmr başınız sağolsun Allah sabır versin bir belirtiniz oldu mu acaba rutin kontrole diye giderek mi öğrendiniZ
Hamiske Başınız sağolsun Allah sabır versin, ben de bebeğimi 16 gün önce kaybettim, enfeksiyon ve rahim ağzı açıklığı sebebiyle 23.haftada, 11 gün yaşayıp melek oldu