Annekuzusu123 Kaç kiloydu bebişleriniz benimki bana göre biraz az gibi ama doktor normal aralığında diyor
Loveis Annekuzusu123 dokrorun normal demiş zaten canım. Kıyaslama yapman doğru değil çünkü herkesin bebeği ayni tosunlukta yada minyonlukta olmaz. Şurada doğurmaya az bi zaman kalmış zaten kafana takma böyle şeyleri.
Nescnky Annekuzusu123 Anne babanın kilosuna cinsiyete bağlı olarak değişiyor sanırım benim 35+3 de 3 kilo idi biraz ileri dedi ama bazen eksik ya da fazla ölçüm yaptığı oluyor cihazların doktoru dinlemek en mantıklısı
Bumah Annekuzusu123 bence normal kilosu ben 34 de 2414 du her hafta 200 gram alir dedi doktor benimde 2600 lerdedir bu hafta haftaya kontrolum var
Zeynepackgz Annekuzusu123 iyi bnce daha 3 haftan var ztn bnim ki 35 haftalık 2400 bana bile birşey demedi bnde dua ediyorum bugün gün aldım 24 Eylül’de alacak inşallah 3 kiloya ulaşır
Loveis Annekuzusu123 o an doktoruna sorsaydın keşke ☺️ yada internete bak yazıyordur orda. Ben o an doktora normal mi diye soruyorum aklımda bi soru kalmıyor.
Annekuzusu123 Bumah bende bugün gittim artık her hafta gelmen lazım dedi 15inde gidicem Allah izin verirse
Bmelekkk Benim 2500 dedi yanılma payı da var tabi +- olarak , haftasıyla uyumlu dedi, bı önceki kilo artışı oranına gore de normal görünüyordu
Loveis Annekuzusu123 bilmiyorum benim doktorum detaylı bilgi veriyor vermese de ben soruyorum kilosu nedir normal mi diye. Hatta ses kaydı açıyorum her söylediğini o an hatırlayamıyorum. Sende özeldeki doktoruna sormalısın o zaman.
Nescnky Annekuzusu123 az önce geldim 36+3 kilo almamış hala 3 kg belkide sizinki bu hafta kilo artışı gösterir her çocuk başka canım sen gönlünü ferah tut
Esra11_10 Annekuzusu123 😂37 hafta doktoruma göre erken doğumdu bana göre de valla öyle 2.800 demişlerdi 2.500 doğdu kucağıma alırken korktum ilk ama hemen toparladı doktorda biraz zayıf demişti zaten şimdi 2 aylık 5 kilo
Bmelekkk Annekuzusu123 bana normal dedi haftalık 150 gram civari almış genel artışı iyi doğuma kadarda bi 500-600 gram alır dedi , gelişimi nasıl dedim haftası ile uyumlu dedi