Kızlar 27+4üm bebeğim dünden beri az hareket ediyor bazen okdr uyariyorum karnıma bastırarak babası da konuşuyor bende konuşuyorum ama tepki vermiyor çok nadir veriyor yani normal mi bu normalde hareketinden yatirmazdi. Alanı daralıyor artık diyemi böyle aydınlatın beni 🥺