nuran34 Merhaba arkadaşlar. Merak ediyorum 4.5 kg ve üzeri bebek doğuranların bebeklerinde sağlık problemi oluştu mu?
Omaraysegul nuran34 2 eltiminde r.5 ustuydu hicbir sorun yasamadilar Rabbimin izniyle biri 2 bucuk yasinda 1 6 ayini doldurdu
CnsyeniHamile nuran34 teyzem zamanında 7 kg bebek doğurmuş 😂 bütün çocukları da 4.5 üstü zaten maşallah
Nursemomm nuran34 annem beni 5.400 doğurmuş gayet iyiyim 😂 4.200 sayılıyosa ilk oğlum o kilodaydı bi sıkıntı yaşamadım
nuran34 Omaraysegul maşallahh cnm. bende de öyle bi durum olabilir korkuyorum solunum sıkıntısı vs olur diye.
Omaraysegul nuran34 Rabbimin izniyle birsey olmaz insallah.biri 4700 biri 4870 dogmustu. Rabbim sagsalim kucaginiza almayi nasip etsin insallah sizinde bizimde
nuran34 Nursemomm maşallah cnm. bende 5 kg doğmuşum ama insan yinede korkuyor. insüşin kullanıyorum çünkü.
Nursemomm nuran34 gebelik şekerin yüksek çıktı sanrıım tedavinin yanı sıra diyetini de aksatma bişey olmaz inşalalh
CnsyeniHamile denizannee normal doğurdu bende ebe tarafından evde çapraz dikiş atılmış ona göre yaklasık 32 tane 6 ay felçli gibi yatalak kalmış alt tarafını hissetmemiş kızenımde binokadar sağlıklıyımıstı
nuran34 Hanifeak maşallahhh sezaryen mi doğurdunuz. bilmem ki internette solunum sıkıntısı falan olabilir diyorlar ondan dolayı sormak istedim
nuran34 Hanifeak kaç haftalık doğdu boyu kaç cm idi ve ultrasondaki boy kilo ölçümü ile doğum arasında fark var mıydı.kusura bakmayın merak ediyorum nasıl olcak diye😀