Kızlar ilk doğumum suni sancıyla doğum yapmıştım 39+5 ikinci kızımı bekliyorum şimdi 39+4 suni almak istemiyorum neler yapıyorum ama hala tık yok Rahime yaklaşmış ama girmemiş pazartesi suniyle başlatacak ne yaptıysam yok ya suni de almak istemiyorum kesin şu işe yarıyor dediğiniz var mı