Minikeller38 Seymann kalp ritmi 160 üzeri oluyor sancı ise 1 den 120 kadar çıkan sayı oluyor genelde benim 30 kadar çıkıyor çok sancı barsa 80 100 çıkıyor ekrandan görebilirsin .
sananegerekvar Seymann eğer doğum yakınsa 40 üstü düzenli sancı görünür . En fazla 100 değerine çıkar ve 100 gören değer zate doğuma yakın olur genelde .
Mommysangels Minikeller38 sananegerekvar Bendr merak ediyorum da bi bakabilirmisiniz ben 40 ı ekranda görmedim bakmadığım zaman aceba cıkmış mı sancı? [https://mutluresim.com/images/2025/09/05/X6vv8r.jpeg](https://)
Seymann Benim geçen gün 38. Haftadayım 40 üstü bazı zamanlarda çıktı. Doktor baskı yapmaya başlamış dedi ama tam olarak anlayamadım neyi kast ettiğini. Doğum yakın gibi mi anlamalıyım
Mommysangels bbety [https://mutluresim.com/images/2025/09/05/X6Sn4i.jpeg](https://) Becerebildim mi ki🙈
bbety Mommysangels üst taraf bebişin nabzı altı taraf sancılar. Sancınız yok buna göre. Olsa alttaki dalgalar kalp atışı gibi yükselirdi. 40ların üstünü dikkate alıyorlar
Mommysangels Minikeller38 yaa teşekkür ederim benide fotoğrafa bakınca o şüphelendirdi ama emin olamadım 🙈peki bu doğumun yakın olduğunun bi belirtisi olabilirmi ki yoksa normal mi bu haftalarda 36+2 deyiz şuan bu dünün nstsi bir kaç kere yalancı sancım da olduydu 🥹
Minikeller38 Mommysangels aynı haftadayız benimde genelde öyle çıkıyor doktorum 40 geçerse sancı sayıyoruz demişti altı yalancı sancılar kasılmalar dedi bol yatış istırahat önerdi maknezyumu günde 3 çıkardı az kaldı inşallah kavuşmamıza 💙🥹
bbety Mommysangels Bu haftalarda yalancı kasılmalar çok normal ama Rahim kendisini hazırlıyor çünkü. Dinlenmeyle geçiyorsa doğum sancısı değildir bol su için bol dinlenin
Mommysangels sananegerekvar evet muayene olurkende uyyordu iki eliyle yüzünü kapatmıştı biri yumruktu biriylede ortaparmak gösteriyordu bize rahat bırakın der gibi 😂
Mommysangels Minikeller38 Ay aynı haftada olmamıza sevindim Rabbim hepimize kolay doğumlar nasip etsin inşAllah kolayca geçer kavuşuruz bebişlerimize 🥰💕
_bebegimibekliyorum_ kızlar nstye bağlayan kadın ufak kasılmalar var dedi, doktor sancı yok deyip bakmadı bile. kafam karıştı. sancılarım başlamış mı yok mu?
bbety _bebegimibekliyorum_ canım düzenli doğum sancısı gibi görünmüyor harekete bağlı kasılma olabilir Bir en başta var bir en sonda. Bir de aradaki dalgalanmalar kırkı geçmiyor yani çok düşük dalgalanmalar olduğu için doğum sancısından sayılmaz