Mirayyavuz Kızlar 27+3 haftalığız karnım birden aşağıya baskı yapmaya başladı sanki düştü gibi ağırlık aşağıda ve çocuğun hareketleri de hep kasıklarımda hafiften batmalar da oluyor böyle bi durum yaşayan var mı bilgilendirirseniz sevinirim neden olur böyle
Linam Mirayyavuz Evt canım aynı haftadayiz bendede aynı şekilde karnim birden aşağı inmis çocuk baskı yapıyor çıkacakmış gibi sık idrara cikiyorum
EsinambelSar Mirayyavuz Bende 27+3günlük hamileyim bu aralar hep kasıklarımda hareketlerini hissediyorum cumartesi günü kontrole gittiğimde doktor ayak kısmı o tarafa geldi içindir dedi ulturasyonda bakınca herhangi bi sıkıntı görmedi İçini ferah tut bebişler gayet güçlüdür be biz en güzel zamanına geldik artık inş hepsi sağlıklı doğacaklar
Bsr66 Mirayyavuz evetttt ayni sorun bende yasiyorum 26 haftadayim bebek asagiya cok baski yapiyor bende kokrkuyorum erken dogum filan olur diye ama isallh normaldir
Linam Mirayyavuz Cnm ben bugün doktora gittim baskı yapıyor sık idrara cikiyorum dedim şeker testi yaptırdım çok yüksek çıktı o yuzdende baskı yapiyormus bazilarinda sekerden dolayı oluyormus ve evde 1 hafta boyunca sekerimi olcecem ve diyet yapmam lazimmis bence bi doktoruna sor belki sendede aynı sorun wardir
Mirayyavuz Linam EsinambelSar o zaman normal kızlar bilmediğimizden telaşlanıyoruz bazen teşekkür ederimm❣😘
Mirayyavuz Bsr66 bende erken doğumdan korkuyorum nedense hep aklımda erken doğum riski var inşallah sağlıkla sıhatle vaktinde kucağımıza alırız bebeklerimizi🙏🏻
Ozlemr Bsr66 benim ki daha küçük size göre ama dün gece ben de öyle oldu aşagı doğru çok baskı hissettim tüm gün gece acile gittim korktugumdan doğacak sandım. Doktor ayakları aşagı da duruyor hareket ettikçe aşağı baskı yapıyor birşeyi yok metal etme dedi öyle rahat ettim. 22. Haftadayız şuanda
Mirayyavuz Linam yaa gerçekten mi bende şekerden korkuyorum cünkü son 2 aydır tatlıya çikolataya aşırı düştüm aşırı tüketmeye başladım umarım şeker değildir😥
Ozlemr Linam bunun dışında şekeriniz çıktığını gösteren başka bir belirti yaşadınız mı? Kaç kiloyla hamile kaldınız mesela? Ya da kaçıncı haftadasınız kaç kilo aldınız şimdiye kadar? Bebişiniz kaş kilo?
Linam Ozlemr Aşırı çok yiyordum ve doktor dedi en erken belirti sık idrar çıkma ve baskı olması şeker testini yaptim bugün bana diyet yapman lazım 30 haftadan sonda daha kötü olur çocuğa şeker hastalığı bulaşır dogdunda oda aynı olur dedi
Ozlemr Linam kaç kiloyla hamile kalmıştınız.? Bunu merak ediyorum kendim kilolu hamile kaldığım için :/ 90 kiloyla kaldım