Merhabalar arkadaşlar, bugün doktora gittim 6.5 haftalık hamileyim. Kalp atışını duyduk Allah’ıma hamdolsun. Doktor kalp atışları iyi ama bebek çok aşağıda. Dedi. Progestan fitil verdi. İdrar yolumda enfeksiyon var bol su iç dedi. Yol yürüme ağır kaldırma merdiven inip çıkma dedi ama ben çalışıyorum anaokulu öğretmeniyim. Çocukları kaldırma eğilme çok yorulma dedi. Ne yapacağımı bilmiyorum. Daha önce yaşayan oldu mu. Düşecek bebeğe ne yaparsan yap düşer diyorlar ama böyle bir süreci çalışarak geçiren oldu mu