Aaayseeert Kızlar merhaba . Benim yarın 2. Transferim olacak ilk bebeğimi kalp durması sonucu kaybetmiştim . Bu da öyle olur falan diye tedirginliklerim var kaygılanıyorum . Bugünün hürmetine bana dua edip Yasin-i Şerif okumak isteyen olursa çok sevinirim . Hepinizin duasına ihtiyacım var . Yıllardır bugünü bekliyorum . İsmim Ayşenur 🫶
[silindi] Aaayseeert Kur’an’ı Kerim’i tam bitirmedim ama İnşallah gönlünden geçen kabul olur rabbim yardımcın olsun 😍💗
Bir1kelebek Aaayseeert şuan adetim ama inşaAllah bu sefer hayırlısıyla sağlıklı bir avladın olur rabbim kavuştursun bu sefer Amiinnn aminnn sende bana dua et canımm 🥹🥹🥹
Nur8893 Aaayseeert Allah gönlüne göre versin Canım İnşallah sağlıkla nasip olsun güzel sonuçlarını bekliyoruz🤲🏼 Bana ve benim gibi evlat isteyen herkese de nasip olsun ❤️
yesildeniz_ Aaayseeert yasin okuyacak kadar müsait değilim ama dua edeceğim senin için. Rabbim sana ve isteyen herkese, bu yolda mücadele eden, edemeyen kim varsa hayırlı, sağlıklı, uzun ömürlü evlatlar nasip etsin 🤲🏻
Aaayseeert Bir1kelebek Allahım hangi dilekleriniz varsa kabul etsin yüzünüzü güldürsün Amin aminnnn 🫶🩷 dua etmen bile yeterli canım çok sağol Allah razı olsun
Baklavaseverim Aaayseeert Bak işte kafam o kadar Leyla ah ah sabah sana dua ettim bir şeyler okudum aklımdaydın sonra da uyuyup kalmışım 🤣🤣