BurcuCanKorkmaz ilk dogumum egepolde oldu. Doktorum dışarıdan gelmisti. Bazi sorunlar yasadim. Simdi ikinci dogumumu bekliyorum 39. Haftamdayim. Suanda doktorum israrla egepolü önerdiği için ve doktoruma cok guvendigim icin yeniden bu hastane de dogumum olacak. Memnun olanda cok, olmayanda.. doktor cok onemli, ve hastanenin bazi zamanlari cok yogun oluyor. O yoğunluga denk gelmek kötü. Ebeler devamli yanimda yetismeye çalıştığı doğumları konusmustu. Lavman yapmayi unutmuslardi. Iki kere oda degistirdiler. Vs.