İkbalce diye bir butik buldum düğünümüz vardı Ekim başı yeni açılmış gibi gösteriyorlar dükkanı abiyeler güya bin tl aldandim aldanmazdim bir b*k yedim attım parayı ibana sonra askıda kaldı lafı ettiler size donucez fln dediler benimle wp üzeriden konsutular takip ediyoruz fln diye sonra bı baktim profil fotografları kalkti ariyorum kullanılmamaktadır diyor 🥺🥺sinirlendim çok pis bu insanlar neden böyle ya igrencler resmen haram zıkkım olsun