Merhaba devlet hastanesinde doğum yapıp sadece bir gece kalan var mı 3 yaşında kızım var 17 haftalık hamileyim adanaya gidip kaynanam da doğum yapıp sonra Gebze’ye dönmek istiyorum aklım kızımda kalır ben hastanede o kaynanamda nasıl olur ilk defa ayrı kalacağız o yüzden sadece bir gün dayanabilirim herhalde özelde öyle bir imkan oluyor ama 70 80 bin de çok fazla o yüzden merak ediyorum devlette doğum yapıp sadece 1 gece kalan var mı mümkün mü bu