rosee233 Merhaba adetim sökülsün diye doktor Duphaston verdi. 10 gün içtim. İlaç biteli 9 gün oldu hala adet olmadım . Normal mi . Ne zaman olunur
Sss1947 tugbaugur ben 2 adet kullanmıştım . Yorumda görünce yazayım dedim benimkide posttaki hanımefendi gibi 13. Günde falan gelmişti
tugbaugur Sss1947 ya doktor bir adet iki adet demedi sormayı unutmuşum ben de, 10 gün kullanıcam daha bugün akşam tek doz aldım napayım bilemedim
Sss1947 tugbaugur genelde iki adet kullanılıyor ne için kullanmaya başladınız adet sökmek içinse günde 2 kere içtim ben sabah ve akşam
tugbaugur Sss1947 adet söktürmek için kullanıcam ,rahimden parça alındı da benim 15 gün oldu ,10 gün ilacı kullanacağım adetim gelince yumurta kontrolü yapılacak o yüzden kullanacağım yani