Kürtajdan sonraki ay normal şekilde adet oldum bu ikinci adet oluşum ama birden kanama başladı aktı direk sonra ped taktım iki gün oldu hala çok çok hafif leke gibi geliyo ama adet gibi değil o ilk kanama direk aktı adet başladı dedim ama zamanıda yani normal mi böyle acaba bilen var mıdır