yarensalman Aygunirmm Çok teşekkür ederim İlk gebeliğim çok merak ediyorum sizce ne zaman gitmeliyim devlet çok geç söylüyor özele gidicem de erken de gitmek istemiyorum
yarensalman Beyza_35 Çin takvimi de kız çıktı Ama çok şükür gebeliğim çok rahat geçiyor bulantı kusma yok o yüzden erkek hissediyorum ben daha doğrusu çevremde hep erkek diye diye aklıma erkek soktular
Aygunirmm yarensalman ben özelde takipliyim. Doktorum 12. Haftada söyledi ama kesin konuşmamıştı. Garanti derseniz 16. Hafta uygun bence. Bebişe de bağlı tabi özel de olsa göstermeyebilir 🤭
zmrkrblt https://share.icloud.com/photos/030IkVO6yH44pHCNx0cGgvZtA bana da bakalibirmisiniz cinsiyet tahmini acaba