Busradoga benim de 2.sezaryenim tahmini 20 gün sonra falan olacak, daha gününü koymadık 🥹 ilkine kontrole gidip bugün almamız lazım diye aniden girmiştim, iyi geçti toparlanma sürecim iyiydi ama psikolojik olarak çok uzun sürede toparlanamadım.. ikincide mental olarak kendimi daha hazır hissediyorum ama fiziken herkes daha zor diyor etrafımda da deneyimler öyle yani oyüzden korkuyorum bu sefer 🫣