Kızlar pazartesi ilk kan sonucum 292.71 di Çarşamba tekrar verdim ve 510 çıkmış iki kat artması olarak hesapladigimda min. 584 çıkması gerekiyor
Sizce artış nasıl sağlık ocağına öğleden sonra gidicem ama kafamı çok bulandırdı.
Böyle olup sağlıkli gebelik geçiren oldu mu?