ZhraFatih Benim 19-20. haftalarımda başladı aynı sızı 28. haftalığım hala oluyor çok fazla çatladı. Doktoruma gösterdim, emziren anneler için krem verdi. Süt bezlerin aktif çalışmaya başladığından oluyor dedi, korkulacak birşey olmadığını söyledi. Bence baştan gösterin doktorunuza sonradan daha da acıyor çünkü .. 😪