Kızlar nolur yardım edin pzt günü sezeryan oldum belden uyusturmalı bi şekilde aslında ılk günler iyiydi hemem bır gün sonra taburcuda oldum ama bugun dün ölmek üzereyim sankı inanılmaz ağrım var ama dikiş ağrısı gıbi değil bagırsaklarım ınanılmaz hareket edıyor ıçerde durmadan sesler gelıyor ne zaman gecıcek bu ızdırap yaşayan varmı