PapatiA kese vardı ama ıcınde ne oldugu bellı degıldı. Böyle küçük küçük parçacılar halindeydı. Dr üzüm gebelıkten suphelendı. Ve de beta degerım 22 bin di spnra başka hastaneye falan gıttım üzüm gebelık gıbı duruyor dış gebelık de ılabılır dedı ama acil kürtaj olmam gerektıgını soyledıler. Kürtaj oldum parça patalojiye gıttı. Ve bozulmuş gebelık olarak tanı konuldu