Kızlar ben şeker yüklemesi yaptırdım Sonra şekerimin olduğunu öğrendik kadın doğum Doktorum beni dahiliye yönlendirdi dahiliye de beni endokrine yönlendirdi Sen kendi erken ben diyet artı insüline başladım kadın doğum doktorum riskli gebesin şehir hastanelerine git demezsen de burada takibine devam ederiz dedi 34 haftada haftadan sonra bir gün hastaneye yatırılıp şekerimin nasıl yükseldiğine bakacaklarmış Gebelik şekeri olup riskli gebe olanlar doğum yapanlar süreç nasıl ilerledi ?doğuma kadar, doğumdan sonra ne oldu bilgi verir misiniz?