Deletedmom_297 1,5 yıllık bekleyişin ardından 4+0 da 86 beta ile öğrendim 200 gün kalmış ama sezeryan olacağı için daha az kalmıştır sizde durumlar ne ilk haftalar zaman geçmiyordu ama şimdi zaman çok hızlı gibi 😍
YuvarlanamayanPaanda Deletedmom_297 zaman durmuş gibi geçmiyor korkularım var nasıl olacak düşünceleri 😑😑 186 13+3 le yolun çok başındayıızz✨
Elzem123 Deletedmom_297 son 138 artık 20+2 bizim de çok şükür. Şükür bu günleri gördük yolun başındaydık yolu yarıladık🤭 Ocak ortası gibi sezaryen olurum nasipse.
Deletedmom_297 YuvarlanamayanPaanda evet yokun başındayız ben 20. Haftaya bi geleydim diyorum yol yarılanmış olacaktı en azından ❤️
YuvarlanamayanPaanda Deletedmom_297 ben 37 yi görürüsem şükür edecem 4. Sezeryanım ve hepsinin arasa 28-26 ay olacak bağlayma ile birlikte olacagım 3 çocuk arkada bırakıp nasıl gideceğim son çocugum entübe yogun bakım sınavımız oldu buda öyle olursa korkuları derken benşm kafa duman
Deletedmom_297 YuvarlanamayanPaanda hiç korkmayın her hamilelik farklıdır sağlıcakla alın kucağınıza ❤️
Deletedmom_297 Elzem123 bende diyorum 20. Haftaya bi gelseydim diye az kalmış sizinde sağlıcakla alın kucağınıza ❤️
Selim_Alparslan Deletedmom_297 Amanın bu ne 🤭 Yerim ben bunu hayırlı olsun şekerim 🤪🌸 Bizimde Son 15 gün kaldı 🤭 Doktorum 36 dan beri doğum bekliyor ama yarın 38 olacağız gelen giden yok🤭 Yalancı sancılar arttı geceleri fenalaşıyorum ilk oğlum 38+0 da doğmuştu inşallah bu da col bekletmez abisi gibi🥰
Deletedmom_297 Selim_Alparslan ahhh teşekkür ederiz ❤️ sizinde çok az kalmış maşallah darısı bana sizinde bebiş inşallah çok bekleymez sağlıcakla alın kucağınıza ❤️
Altin23 Deletedmom_297 ay o zamanlar bulantıdan sanki hiç geçmeyecekmiş gibi ve ben ölecekmişim gibi hissediyordum şimdi 36 + 6yım ne ara geçti anlamıyorum 🥲
Deletedmom_297 Altin23 allaha şükür benim bulantım kusmam olmadı arada hafif bulantım oluyor sadece sizinde az kalmış sağlıcakla alın kucağınıza ❤️
Deletedmom_297 october benide hayalim son 99 postu açmak daha yolun başındayız sağlıcakla alın kucağınıza ❤️