Kızlar selam, adet tarihim dündü ondan önce 3 4 gün awox ve farklı markalar ile test yaptım silik çizgi çıktı. Haftasonu kan vermeyi düşünüyordum. Dünden beri sanki ateşim var gibi hissediyorum 36.8-37.1 arası gidip geliyor ama ben kendimi daha sıcak hissediyorum. Birazda kollarım felan halsiz ağrıyordu. Başka belirtimde yok normal mi bunlar