Zbyd3 Dün de çok iyiydim hiç bişey hissetmedim bugün sabah ta şimdi uyandım iyi gibiyim ya ben kendimi iyi hissedince çok korkuyorum bısey mı oldu acaba diye . Normal mi şuan sanki hiç gebe degili m
Sb123 Zbyd3 bende 12 haftalığım başından ber hiç gebe değil gibiyim heyecanla kontrole gştmeyi bekliyorum 🙄
Kev Zbyd3 bulantılar azalmaya başladı benimde 1.trimestir bitiyor çünkü koku hassasiyeti vs çok şükür
Seymatrkay Zbyd3 Ben de iyiyim. Her gün aynı olmaz. Haftalar geçtikçe değişkenlik gösterir. Hep kötü olursa hamilelik eziyet olur. Bu da Allah’ın kadınlara olan merhameti.
Zbyd3 Sb123 benım 3 haftam var gitmeye . Aslında düne kadar bişeyler hissedıyordum kasıgım da falan ağrı otururken yorulurdum uzanmak ıstersim hep yatmak ısterdim göğüs hassasiyeti sabahları hafif bulantı yani boyle abartı olmayacak şekılde hafif hafif bişeyler hissederdim ama dün olmadı bugünde iyiyim gibi bilemıyorım kormak ıstemıyorım ama elimde degil . Bide senın de göbeğinle kasıgının az üstünde bi sertlik hissedıyormusun elinle hafif yoklayınca
Tinkerbelk Merhaba, ben de 11 hafta 3 gündeyim. 6 haftadan 11 haftaya kadar çok kötü bulantı kusma ve s. Yaşadım. Şimdi sanki çok hafifledi geçiyor gibi, o hiss bende de var, bulantı ve kusmam olduğunda her şey yolundaymış gibi geliyor
ikincibahar_08 Trimester bitiyor enerji patlaması yaşanan hamileliğin prenses dönemi 2. Trimeser başlıyor çünkü böyle hissetmen normal gebelikte en rahat gecireceğin dönem olacak yani canim. Bende 12. Haftamdayım göğüs kasık ağrılarım geçti çok şükür kusmam azaldi şuan bi koku hassasiyetim kaldi oda geçecek gibi yani normal
Zbyd3 ikincibahar_08 inşallah çok teşekkür ederim . Sağlıkla kulaklarımızı alalım inşallah. Bi kaybım var 3 yılıdır beklıyoruz birazda ondan evham yapıyorum galiba farkındayım ama yinede beceremiyorum sakin kalmayı
hrycky ikincibahar_08 12 +4 benimde ilk gebelik sadece mide yanması var öncrden karnımda şişlik falan oluyordu şuan yok rahat hissediyorum normal midir