bysnmrv Sanki normal doğum hiç gelmeyecek gibi hissediyorum kendiliğinden :/ 40+3e kadar gelmezse suni sancı deneriz dedi doktor
bysnmrv Hilossssss ilk gebelik Evett 🥹 şöyle evde suyum gelmeden sancılarla başlayan bir doğum hayal ediyorum 🥹 inşallah öyle olur evde sancıları ilerletip doğuma gideriz 🤲🤲🤲
karamella_ @bysnmrv aynı durumdayım bende pazartesi suniyle başlatacak o kadar emek verdim ama hiç açılma yok sancı yok Rahime yaklaşmış ama girmemiş üzüldüm açıkçası suni de hiç istemiyorum dua edelim birbirimize 🙏
Hilossssss Ashima egzersiz yürüyüş hareket vs hepsi doğum anını kolaylaştırıyormuş ama doğumu başlatmazmış hurma ananas yemek birde ilişkiye girmek doğumu başlatıyor mu kolaylaştırıyor mu bilmiyorum ama onlar da iyi geliyormuş🥲
bysnmrv Bence doğumu başlatan diye bir şey yok 🥹 yürüyüş egzersiz vs esnekliği arttırıp doğum vakti kolay kılıyordur belki ama başlatma diye bi şey yok bence ya, benim evde yapmadığım hareket kalmadı tık yok
Ashima Hilossssss ilişkiye girmeyi çok duydum hatta çevremde birkaç gün sonra doğurdum diyen de var zor bu son zamanlarda onu yapmak ama denemek lazım 😅
bestesa Ben de 40+0 ım. Pazar günü sabah 40+2 de doktor suniyle başlatmayı deneyecek, ilerlemezse sezeryan olacağım. Hepimiz sağlıkla doğum yapalım inşallah