happyflowers kızlar 11.haftada normal mi Allah aşkına çok fena belim ağrıyor kalçama bacağıma vuruyor ağrı ve gece bel ağrısından uyuyamadım, gün içinde biraz yoğundum alakası olabilir mi yoksa doktora gitmeli miyim ?
asliyvs happyflowers sol bacagıma kalcamın içinden igne batıyor gibi 1 haftadır suan biraz geçti gibi
Kkkbbbrrraaa 12 haftayım çok yorulsam ayakta çok kalsam bende de oluyor dün doktora söyledim magnezyum başlarız dedi ama 15-16 haftalarda başlayalım dedi
Kkkbbbrrraaa tansuman şuan 13+5teyim biraz daha hafifledi sadece çok yorulsam ayakta fazla kalsam ağrı oluyo doktor magnezyum başlamadı bi ay dinlenme verdi folik asiti de kesti sonrasında takviye verir galiba
nuriyegcl 11+6 dayım bende birkaç haftadır sürekli belime kramp giriyor geceleri uyuyamıyorum sağımdan soluma dönemiyorum yere eğilip bir şey alamıyorum 🥺
aleynasss Anneballari58 hala aynımı geçtimi sizde? Düşük belirtisi falan değil dimi benimde aynı cunku mahfoldum 3 gundur uyuyamıyorum